Agnieszka Butor klasa 6f

Rajd 2003

Rajd szkolny odbył się w dniach 16-17maja 2003r. Klasy szóste jechały do Czech, do Zlatych Hor.

Z Nysy wyjechaliśmy autobusami  do granicy polsko-czeskiej, resztę drogi musieliśmy przejść z bagażami pieszo. Z małymi przystankami udało nam się dojść do celu – do ośrodka „Bochemia”, tam przydzielono nas do dwóch blisko siebie położonych domów. Mieliśmy chwilę odpoczynku na rozpakowanie walizek, po czym wyruszyliśmy do sklepu. Po powrocie zjedliśmy  obiad, który nie wszystkim smakował. Później pan Newiadomski urządził rozgrywki sportowe. Były dwie konkurencje: dla dziewczyn-kwadrant, a dla chłopców- piłka nożna. Mistrzami kwadranta została klasa 6c, a piłki nożnej 6a. Po chwili odpoczynku zjedliśmy kolację i przygotowywaliśmy się do rambitu. Najlepszymi i najbardziej  oryginalnymi przedstawieniami  popisała się nasza klasa 6f, zajęliśmy pierwsze miejsce! Inne klasy również były fenomenalne, lecz my pobiliśmy wszystkich. Po zwycięstwach i porażkach uczestników odbyła się dyskoteka, na której prawie wszyscy świetnie się bawili. Po dyskotece nauczyciele kazali uczniom spać, lecz bardzo dużo osób ich nie posłuchało. W następny dzień po śniadaniu poszliśmy na wycieczkę w góry. Mieliśmy kilka przerw, ale mimo tego niektórzy byli bardzo zmęczeni wędrówką, a może po prostu z nie wyspania. Po wycieczce zjedliśmy obiad, a następnie spakowaliśmy się. Pani dyrektor rozdała nagrody i wyruszyliśmy do granicy, skąd zabrały nas autobusy.

Moim zdaniem rajd był bardzo udany i każdy uczeń, który na niego pojechał z pewnością zostałby w ośrodku na dłużej, aby móc podziwiać takie piękne krajobrazy i tak świetnie się bawić!!!